به وب سایت گروه درمان اعتیاد امید خوش آمدید | کمپ ترک اعتیاد |

  • 09122498908
  • 09122578796

اعتیاد به هروئین و افیون

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اعتیاد به هروئین و افیون
آیا از هروئین یا مواد مخدر دیگر استفاده می کنید؟ باید بدانید که هروئین یک داروی بسیار اعتیاد آور است که از مورفین فراوری می شود و معمولاً به عنوان یک پودر سفید یا قهوه ای یا به عنوان یک ماده سیاه و چسبنده ظاهر می شود.

اثرات کوتاه مدت هروئین شامل افزایش سرخوشی و تفکر ابری است که به دنبال آن حالت های متناوب بیدار و خواب آلودگی وجود دارد. هروئین تنفس را کاهش می دهد و بنابراین ، مصرف بیش از حد می تواند کشنده باشد. اگر هروئین یا داروهای دیگری تزریق کنید ، در معرض بیماریهای عفونی مانند HIV / AIDS و هپاتیت هستید.

برای انسان ،انواع مختلف درد وجود دارد: درد جسمی مانند درد و سوزش. و سپس درد عاطفی مانند دل درد ، خاطرات دردناک ، گناه ، غم ، ناامنی و اضطراب وجود دارد.

یکی از روش هایی که بعضی از ما سعی در رفع درد و کسب لذت داریم ، استفاده از الکل و سایر داروها است که با استفاده از آن از درد جلوگیری کنند و احساس خوبی داشته باشند.


هروئین چیست و چگونه کار می کند؟

هروئین و سایر مواد مخدر ، مانند داروهای ضد درد ، از کیفیت بسیار اعتیاد آور به آنها به دلیل نحوه مصرف ، فرآیندهای طبیعی مغز را برای جستجوی لذت تقلید می کنند. مواد افیونی به مؤلفه هایی که در ایجاد لذت و از بین بردن درد نقش دارند ، یعنی مرکز لذت مغز و گیرنده های مواد افیونی ، دوپامین و اندورفینها ، دسترسی پیدا کرده و آنها را تغییر می دهد. این فرایند بسیار ارزشمند همچنین بر روند شناختی فرد تأثیر می گذارد - اینکه چگونه در مورد درد و لذت فکر می کنیم و احساس می کنیم ، و اضافه کردن یک لایه پیچیده به خطر اعتیاد.

هروئین را می توان تزریق کرد ، دود کرد یا به عنوان شیاف یا بلع استفاده گردد که چندین اثر کوتاه مدت مانند سرخوشی ، آرام بخش ، کاهش درد و اضطراب ، عوارض تنفسی و حالت تهوع دارند. بعلاوه ، اثرات جسمی خطرناکی در ارتباط با اعتیاد به مواد افیون و هروئین وجود دارد و این موارد عبارتند از: HIV / AIDS ، هپاتیت ، عفونت های پوستی ، یا عفونت های باکتریایی یا ویروسی ، رگ های متلاشی ، عفونت ریه و مرگ ناشی از مصرف بیش از حد.

چه کسی به هروئین معتاد می شود و چرا؟

آیا می توانید تصور کنید که دکمه جادویی وجود دارد که می توانید فشار دهید و درد و درد بدن شما در عرض چند ثانیه از بین می رود؟ اگر درد شما ناگهان با احساس سرخوشی جایگزین شود ، چه می شود؟ چه می شود اگر همین دکمه بتواند هر ناامنی ، نگرانی ، حافظه دردناک و غم و اندوه در زندگی شما را از بین ببرد؟ برای واقعی بودن زیادی خوب است، درست است؟ خوب ، به این دلیل که عواقب اعتیاد به مواد افیونی اغلب غیرقابل تصور ترسناک است. اگرچه ، واقعیت این است که ، برای بسیاری از افراد که تلاش می کنند و حتی برای افرادی که تازه جوان و سردرگم هستند یا با خود تحقیق و تفحص سروکار دارند ، جذابیت این نوع آزادی ، این نوع پاداش ، این دسترسی به لذتی بسیار ، بسیار ، بسیار قدرتمند است

هروئین فقط برای دوچرخه سواران و افراد بی خانمان نیست. هرکسی می تواند به هروئین معتاد شود: از جوانی مشکل دار در خانواده های والدین مجرد گرفته تا کلاهبرداران و بازیکنان فوتبال خانواده های مرفه؛ از افراد با مشکلات بهداشت روان گرفته تا حقوقدانان و قضات. در حقیقت ، روز به روز تعداد بیشتری از جوانان به هروئین معتاد می شوند. به همان اندازه که بسیاری از راه های بهبودی وجود دارد همانطور که افراد زیادی وجود دارند ، به همین دلیل دلایل زیادی وجود دارد که فرد به هروئین معتاد شود.

از نظر آماری ، بیشتر افراد (به ویژه جوانان) به شکل داروهای ضد درد مانند اکسیکانتین ، ویکودین ، ​​پرکوست ، هیدروکودون ، اکسی کدون و فنتانیل با هروئین و سایر مواد مخدر معرفی می شوند. داروهایی که وقتی در سطح مولکولی مشاهده می شوند ، تقریباً با هروئین یکسان هستند (هروئین در واقع توسط شرکت داروسازی ، بایر اختراع شد). بسیاری از افراد به منظور رفع درد جسمی این داروها را به صورت مناسب تجویز می کنند. با این حال ، این تنها راه برای فرد نیست که یک ماده مخدر تجویز شده را بدست آورد.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کمپ ترک اعتیاد امید شروع دوباره

آدرس : انتهای باکری شمال، تقاطع سیمون بولیوار و باکری ،جاده انحرافی سمت راست ،کوچه باغ مهران ،جنب رودخانه ،آخرین باغ پلاک 33

تلفن : 02144361015 - 02144361016

همراه : 09122578796 (آقای تقی پور)

09122498908 (آقای حسینی)

ایمیل : info[@]omidedarman[.]com

کمپ ترک اعتیاد طلوع راهیان نجات

آدرس : اتوبان همت ، اردستانی جنوب ، داروپخش ، فروردین سوم ، نبش ششم

تلفن :02144998083 - 02144998082 

همراه : 09122578796 (آقای تقی پور) 

09122498908 (آقای حسینی)

ایمیل : info[@]omidedarman[.]com

کمپ ترک اعتیاد آوای بهبودی

آدرس : شهریار ، میدان نماز ، فردوسیه ، بلوار امام خمینی ، نرسیده به کلانتری ، مرکز ترک اعتیاد آوای بهبودی

تلفن : 02165468450 - 02165468470

همراه : 09122578796 (آقای تقی پور)

09122498908 ( آقای حسینی)

ایمیل : info[@]omidedarman[.]com

تمام حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به گروه درمان اعتیاد امید می باشد . SH.M طراحی و سئو
تماس با ما